"cari tapi ta jumpe"

benarkah..
setelah hujan yang lebat
akan ada pelangi yang indah yang membahagiakan?
hurmm..
hujan telah pun turun mencurah curah
sudah 3 musim
tapi hujan 2 tak berhenti2 pun..
aku sudah penat menunggu pelangi
namun ia tak muncul2 lagi
haruskah ku tunggu lagi
ataupun matikan saja segala harapan dan angan2??

haruskah aku berputus asa menunggu pelangi yang tak kunjung tiba?
yang ku tunggu pelangi namun yang datang dentuman guruh, panahan kilat
dimana mentari bersembunyi?
dimana pelangi menghilangkan diri?
pelangi, mentari,
muncul lah dikau
aku merindui pancaran cahaya bahagia mu
aku rindukan sulaman warna pelangi yang mempersonakan itu...
aku merinduimu..
datanglah kau kepadaku..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 jerit-jerit:

~Kirin Selama Perak~ said...

i dtg kt u..
tp u xtrima kdtgan i...
nk wat mcmna...
hmmm///

lynn zafarlyn said...

ye la...
dlu tyme i terima kedatangan u..
u g cari pmpuan len..
skrg u dtg..
mmg i xkn terima la..