"merepek pagi"

kamu tahu..
bila titisan hujan yang turun..buat kamu rasa tenang..pabila sinaran mentari pagi..buat kamu jadi riang..terasa seolah2...dunia ini..sangat indah..(yg ne as for aku la.. sbb hujan ngn mentari 2 mmg fevret aku.. korang tayah la tiru..)

berhenti sebentar..
dari memikirkan setiap masalah yang menyesakkan minda dan membuatkan emosi tidak stabil..cuba relax..tenangkan diri..ringankan gusi..ketawa lagi..

kamu tahu..
pabila kamu mengalami tekanan perasaan..orang di sekeliling kamu pada itu. pabila belihat 'waterface kamu pada ketika itu. pasti tertimbul 1 anggapan di benak mereka. " sah tengah PMS tu"

aku kini..
sangat gembira..bahagia lalalala..kerana..mentari pagi ini..bersinar ceria sekali..walaupun hidup aku tak secerah mentari pagi ini..aku cuba..buat hari aku..ceria seperti mentari pagi..pikir problem watpe..bukan bole settle pon..bek "mampos xlayann!!"at least..korang rasa better..

so..
conclusion cerita ini..enjoy while it last..tayah pusing2..wt pening jer..jadi..kte enjoy!!~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 jerit-jerit: