antara kau dan dia

ehee. ni lar collection pictureka aku ngan meng² tersayang. xla banyak sangat. ktorg pn br je lagi kan. today baru 1 tahun 3 bulan 2 minggu 2 hari.



okay. setelah dikumpul semua pic aku ngan meng². maka ni je la banyaknya. aku tataw cemaner nk mengekspresikan perasaan aku sekarang. kasih. sayang. cinta. nak mgamuk(especially bila dia wt pangay annoying dia time aku period). cemburu. semua bercampur aduk dan di adun sebati dalam minda dan jiwa aku sekarang ni. kadang² terlintas di dalam hati aku nih caner la aku blh kapel ngan mamat sorang nih. (slalunyer aku terpikir bler aku nga beramuk baling² periuk belanga kerusi meja bantal selimut ngan dia lar)& aku sangat² bersyukur dikurniakn insan yang seperti meng² pada aku. terlalu banyak perkara yang dia buat utk aku sampai menitis air mata aku nih. actually beliau adalah seorang yang sangat protective. terlalu protective. serius. PROTECTIVE. tapi for sure aku sayang dia lar. sebab even dia tuh singa aku rasa safe & happy walaupun aku slalu kena dera ngn dia. memories between us sangat banyak. terlalu banyak. memang banyak. seriously. dengan meng² baru ak boleh bernafas bahagia. dan aku sangat2 berharap nafas bahagia aku dengan dia sampai bila². amin.~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 jerit-jerit:

~Kirin Selama Perak~ said...

semoga kekal hingga ke akhir hayat !
:)