kepenatan :)

oh. selepas result final release ritu mmg aku xberkesempatan nak mengupdate ini blog. aku bz gler. haih.


firstly. aku da stay kt ruma sewa baru. haha. sumpah xbest! rules dia terbaikkk!!!! mcm fundek!


haih. ini macam punye rumah pn ada ke. adeiii la!

oh ye. aku now student Bachelor of Accountancy(Hons). Yeay! haha.
azam taun depan aku prepare da neh.
1. mo belajar rajin²
2. namo ponteng claz lagik.
3. namo nakal²
4. mo jadi budak baik.

haha. tayah nak azam sangat! mcm aku buat jer. wuu~ xpe. at least ada niat en. niat tu penting :D

sem ne aku amik 5 sbjek jer. xlarat nak amik 6. mo rehat² otak dlu. amik subjek kira² jer. kang amik subjek theory loading je memanjang otak aku. xpasal kena format lak.

and.

aku ada rabbit!! haha. comel wa ckp ngn lu! tp pic beliau tade g. snoopy nama nya. & brownies gak. rabbit hodoh a.p nyer. haha. tapi bie yg jaga. sbb ruma aku xleh bela pets. so ada 3 rabbit kat ruma bie. and hr 2 g rabbit park. bestt!! sangat bnyk rabbit. da mintak rabbit teddy bear tapi tataw la bila br nak dpt.

aku ta suke kat monkey ne. dia jahat! bie buli monkey ne. haha. :)

rabbit ne sangat besar & beerattt!

rabbit comel! semput aku nak kejar dia kat dalam park tuh! :D

bie and the rabbits! :)

bie!! mo kucing! mo kucing! ritu da dapat persian cat bie bagi. now honey mo siamese plak ookay! :) tengs bie! love you! mwah! haha.

eventhough 3 mgu ne sangat² bz but happy gak la. sbb bnyk sgt activities. g Bestari Jaya. uruskn transfer credit & add drop subject. and mo g I-City!!! but xkesampaian g. maybe next² week kot. ajak fana g skali. mesti sangat best!! :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 jerit-jerit: